Maria do Céu Ribeiro
INSTITUTO POLITÉCNICO DE BRAGANÇA • 0000-0002-2616-2716 | 9C14-71F7-3F36
SCIENTIFIC PRODUCTION
Tadeu, P., Ribeiro, M. do C., Kaya, M., Takunyacı, M., Rosa da Fonseca, J., & Carmona, D. A. (2023). Three continents, three countries: the remote education by higher education students in the pandemic time. IJERI: International Journal of Educational Research and Innovation, (19), 52–66. https://doi.org/10.46661/ijeri.7436
Mesquita, E., Sanches, A., Freire-Ribeiro, I., Ribeiro, C. (2022). Training and professional skills for teaching in basic education. Cadernos de Educação Tecnologia e Sociedade, 15(1), 75-91. DOI: https://doi.org/10.14571/brajets.v15.nse1.75-91
Castro, M., Ribeiro, M. do C. (2022). Identidade(s) europeia(s) e diversidade(s) cultural(is): perceções dos estudantes. EduSer, 14(2). https://doi.org/10.34620/eduser.v14i2.227
Ribeiro, M., & Castro, M. (2022). O contributo da intervenção socioeducativa no desenvolvimento de competências pessoais/profissionais. Aprender, (44), 25–34. DOI: https://doi.org/10.58041/aprender.169
Ribeiro, M. do C., & Castro, M. (2021). Educação não formal: perceções e potencialidades formativas. EduSer, 13(2). DOI: https://doi.org/10.34620/eduser.v13i2.166
Ribeiro, M.C. (2019). Analog and digital games as a pedagogical tool in the teacher training context. Research in Social Sciences and Technology, 4(2), 163-173. DOI: https://doi.org/10.46303/ressat.04.02.12