Ana Souto e Melo

Ana Luísa Pinto do Souto e Melo

POLITÉCNICO DE VISEU • Escola Superior de Educação • 0000-0002-2659-8755 | 1419-D8FD-5AE6

SCIENTIFIC PRODUCTION

International Edition Books

No posts found.

International Edition Book Chapters

No posts found.

National Edition Books

No posts found.

National Edition Book Chapters

Lemos J Gonçalves L. Melo A. Pereira J. (2023). O retrato da violência doméstica através da arte. In A. S. Melo C. C. Sousa J. Pereira M. Figueiredo N. Gonçalves N. S. Morais P. A. Rodrigues P. Coutinho P. N. Rito S. A. Ferreira S. Figueiredo (Eds.) IPVerso Educação e Cocriação (pp. 110-119). Instituto Politécnico de Viseu.

Paiva A. Lopes I. Melo A. Pereira J. (2023). Mais um dia de trabalho Pintura abstrata em performance colaborativa. In A. S. Melo C. C. Sousa J. Pereira M. Figueiredo N. Gonçalves N. S. Morais P. A. Rodrigues P. Coutinho P. N. Rito S. A. Ferreira S. Figueiredo (Eds.) IPVerso Educação e Cocriação (pp. 90-99). Instituto Politécnico de Viseu.

Queirós I. Paz R. Melo A. S. Rodrigues P. (2023). Arte e Mente. In A. S. Melo C. C. Sousa J. Pereira M. Figueiredo N. Gonçalves N. S. Morais P. A. Rodrigues P. Coutinho P. N. Rito S. A. Ferreira S. Figueiredo (Eds.) IPVerso Educação e Cocriação (pp. 100-109). Instituto Politécnico de Viseu.

Saraiva A. Alves C. Souto-e-Melo A. & Figueiredo S. (2023). Ambientes virtuais para daltónicos. In A. S. Melo C. C. Sousa J. Pereira M. Figueiredo N. Gonçalves N. S. Morais P. A. Rodrigues P. Coutinho P. N. Rito S. A. Ferreira S. Figueiredo (Eds.) IPVerso Educação e Cocriação (pp. 100-109). Instituto Politécnico de Viseu.

Souto-e-Melo A. L. Maravilha M. (2022). Projeto artístico 40+1: uma proposta de aprendizagem no ensino das artes da performance cultural. In Figueiredo M. P. Franco A. (Coords.) Pedagogia no Ensino Superior: Concretizações e inquietações no Instituto Politécnico de Viseu (pp. 239-258 ). Viseu Portugal: Escola Superior de Educação de Viseu. ISBN: 978-972-789-682-0 DOI: https://doi.org/10.34633/978-989-53495-2-4

Souto-e-Melo A. L. (2019). Bologna process and the rethinking of the role of higher education: teaching strategies focused on students skills achievement. In Higher Education: After Bologna – Challenges and Perspectives (pp. 15-49). Coimbra Portugal: Universidade de Coimbra. https://doi.org/10.14195/978-989-26-1620-9_1

Articles in Indexed Journals | Scopus and/or WoS

No posts found.

Journal Articles

No posts found.
PROJECTS
Internal Projects
No posts found.
Scroll to Top