2021 CISeD

7 maio, 2021

Marketing Research Exchanges
7 maio, 2021 | 14h00

No âmbito da sua missão de disseminação e partilha de conhecimento, o Centro de Investigação em Serviços Digitais (CISeD) deu início a uma série de seminários de investigação em formato online designados 2021 CISeD Research Webinar Series.
As apresentações serão em inglês e têm como temática central o comportamento do consumidor no mundo digital.
Member-customers as a resource for co-creation strategies: a field experiment to assess their outcomes for ideation and idea selection in cooperatives.
Sonia Capelli, University Jean Moulin Lyon 3 – IAE Lyon, France & Alice Falchi, ESSCA School of Management, France
A comparison of CSR communication effects between investor-owned banks and member-owned banks
Charlotte Lécuyer, University Claude Bernard – IUT Lyon 1, France
Let’s laugh about it! Using humor to answer complainers’ online incivility