Paula Rodrigues

Paula Azevedo Rodrigues

POLITÉCNICO DE VISEU • Escola Superior de Educação • 0000-0002-3307-0254 | 2F1D-E73D-F505

SCIENTIFIC PRODUCTION

International Edition Books

No posts found.

International Edition Book Chapters

No posts found.

National Edition Books

No posts found.

National Edition Book Chapters

Azevedo, P. (2022). Design de Comunicação no Ensino Superior, uma experiência pedagógica. In Figueiredo, M. P., Franco, A. (Coords.), Pedagogia no Ensino Superior: Concretizações e inquietações no Instituto Politécnico de Viseu (pp. 185-199). Viseu, Portugal: Escola Superior de Educação de Viseu. ISBN: 978-972-789-682-0 DOI: https://doi.org/10.34633/978-989-53495-2-4

Azevedo, P. (2022). Design de Comunicação no Ensino Superior, uma experiência pedagógica. In M. P. Figueiredo, A. Franco (Coords.), Pedagogia no Ensino Superior: Concretizações e inquietações no Instituto Politécnico de Viseu (pp. 185-199). Viseu, Portugal: Escola Superior de Educação de Viseu. ISBN: 978-972-789-682-0 DOI: https://doi.org/10.34633/978-989-53495-2-4

Azevedo, P. (2022). Arte e Género, Mulheres e Criação Artística. In Um projetista da Academia: vinte e cinco anos de design gráfico para a Universidade de Lisboa (pp. 260-279). Lisboa, Portugal: Centro de Investigação e de Estudos em Belas Artes, Faculdade de Belas-Artes, Universidade de Lisboa. Retrieved from http://hdl.handle.net/10451/58475

Ferreira, P. (2021). Trava-linguas: uma ponte para reeducação da pessoa com dislexia. In C. Mangas, J. Sousa & C. Freire (Coord.), Percursos para uma educação inclusiva (pp. 175-190). Coimbra: Edições Almedina. ISBN 978-972-40-9845-6

Articles in Indexed Journals | Scopus and/or WoS

No posts found.

Journal Articles

Sousa, C. C., Rodrigues, P. A., Rito, P., Figueiredo, S. (2022). Educação e cocriação no metaverso numa abordagem mista. APEduC Revista, 4(2), 123-145. DOI: https://doi.org/10.58152/ApeducJournal.475

Cardoso, A. P., Felizardo, S., Pereira, J., Rodrigues, P., Proença, J. (2019). Use of artistic-expressive agents in individuals with Autism Spectrum Disorder. Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, 6(2), 126-136. DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2019.6.2.5744

PROJECTS
Internal Projects
No posts found.
Scroll to Top